Saman Parsia - Man Omadam
به خانواده پایدار خوش امدید
دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, :: 20:26 :: نويسنده : REZA

آهنگ جدید و زیبا از سامان پارسیا به نام من امدم (همراه با متن آهنگ)

 آهنگسازی کار با Hala-X , میکس تیک تاک (Khashayar SR) و مستر امیر دیوا (dlb Records)

به صفحه سامان پارسيا در فيس بوك بپيونديد

Saman Parsia - Man Omadam | www.Paydar.US



 

نام آهنگ
کیفیت لینک دانلود حجم
Man Omadam MP3 160
Download 6


قسمت اول:

اوووو من آمدم پس سلام/ می‌خوام یه چیزی هایی‌ رو روشن کنم از الان / پس فردا
 
نگین چرا نگفتی به ما، حالا فلان/ همه تو فاز بلبلن، در نیارین حرف برام!!

از قراره معلوم، مسئوله چندتا کار گنده / چند ساله که میپلکم پشت صحنه

کلید داستان خورده و س...امان ن...می‌شه خرده / هر حاشیه / نمیخونه از چیزی بیهود بیسودِ

اینو دیگه اونا میگن که حسابی‌ مردمیم / حتی اگه سرمم بزنن از حواسم نمیرن

واسشون مو از ماست میکشم من خیلی‌ سریع / واسه همین کارم رو راست شده مثل مسیح

چون که خوبن و ندارن واقعا ولی/ اینقدم خاکیم که همه دورم گرفتن آلرژی

منم آسمی‌، میرم جلو بی‌ هوا با انرژی / مثله جانی، از بدی‌ها بم جون میگیرم عانی

هم خوان:
 
Never drop the ball, fuck all yall thinking, Bout to set it off

bout bout to set it off, bout to set it off, bout bout to set it off, bout to set it off

in this bitch

قسمت دوم:

دنیا رو دوست دارم، ولی‌ حیف که باهام قهره / همش به فکرشم با اینکه قلبم و شکسته

حالا دیگه نمیادش دوره ما ها/ گله از فاصله‌ها و چرا دورم ستارهان

اون هی میخه غصه رو پستم میزن/ ولی‌ بازم روزا آن حس و از هوشم میبره

آخ، حیف شودی که دل بستی دوخی / چون قید تو رو هم میزنم تا بشم یه پو...

واسه همین‌ به من میگن الگوریدم / چون فقط رسیدم و رسیدم و نبریدم

دلم بریدم از همچی‌ هرجور / هر کاری رو این دست بوده

مونده باش تا تهش / سوخته پاش با مشتیها چون میپلک همش

یاد گرفته مرام بازار تهران/ و برا هرکی‌ پشتش بود، برده تا الان

تو تهران، صدام میزنن بانک سامان / چون مردم حساب باز میکنند رو حرفام

هم خوان:

Never drop the ball, fuck all yall thinking, Bout to set it off

bout bout to set it off, bout to set it off, bout bout to set it off, bout to set it off

in this bitch

قسمت سوم:

ببین چجور میرم پایین وقتی‌ شما میرین بالا / بین مردم و دوست دارم عوضش کنم با کجا؟!

هرچند یه مشت لاشی اومدن و ریختن اینجا

نازن بیگودی به دستن / بازم میخوان مردم و فر بدن

هرچند تک‌ها مثل ما ها، واقعیت پذیرن / خاکین، به هر جایی‌ که رسیدن مردم بازم میگن" توپن"

چون که بالا رفتم هروقتی که زمین خوردم / خودم موندم کلا / مرام دورم / نزاشتن شل شم

سکرچ:

من اینجام......برام دعا نکنید......من میبرم

هم خوان:

Never drop the ball, fuck all yall thinking, Bout to set it off

bout bout to set it off, bout to set it off, bout bout to set it off, bout to set it off

in this bitch

اوووو من آمدم پس سلام ... پس سلام....پس سلام.... پس سلام))

سکرچ:

ببین چجور میرم پایین وقتی شما میرین بالا

سامان نمی شه خورده
برام دعا نکنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به خانواده پایدار خوش امدید و آدرس paydarfamily.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 2420
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1